E-dziennik dla rodziców - instrukcja
Warunkiem otrzymania dostępu do dziennika elektronicznego jest wprowadzenie do e-dziennika adresu e-mail, tego samego, który podali Państwo wychowawcy na zebraniach.
Szczegółowa instrukcja krok po kroku:
1. Wychowawca (np. na wywiadówce) przekaże Ci adres dziennika elektronicznego, np. https://uonetplus.vulcan.net.pl/gminapiaski/. Wpisz go w przeglądarce. Wyświetli się powitalna strona systemu.
2. Kliknij link „Załóż konto”, a następnie wpisz adres e-mail, który podałeś wychowawcy.
3. Zaznacz opcję "Nie jestem robotem", a następnie kliknij przycisk "Wyślij wiadomość". Jeśli po kliknięciu opcji "Nie jestem robotem" rozwinie się okienko weryfikacji, wykonaj polecane czynności (np. przepisz kod z obrazka) i kliknij przycisk "Zweryfikuj".
4. Zapoznaj się z treścią komunikatu wyświetlonego na stronie "Podsumowanie operacji".
5. Sprawdź skrzynkę swojej poczty elektronicznej. Przeczytaj wiadomość i kliknij link podany w treści, aby nadać hasło.
6. W oknie "Aktywacja konta" w polach "Nowe hasło" oraz "Powtórz nowe hasło" wprowadź swoje hasło, stosując się do podpowiadanych wymagań. Zaznacz opcję "Nie jestem robotem" i kliknij przycisk "Ustaw nowe hasło".
7. Wyświetli się strona "Podsumowanie operacji" z komunikatem o zmianie hasła.
8. Od tego momentu możesz logować się do systemu, korzystając z adresu e-mail i ustalonego przez siebie hasła.
Aby uzyskać dostęp do informacji, po zalogowaniu klikamy w zieloną ikonę "Uczeń NOWOŚĆ"